miercuri, 5 decembrie 2012

Concurs: "Impodobim Bradul" - editia a3a - pe Copilarim

După cum bine se observa în titlu, deja este al 3-lea an în care împodobim bradul împreună. Anul acesta observ că s-a adunat multă lume, și mă bucura lucrul acesta, șiiiii sincer, nu am știut ce să fac că sunt multe lucruri frumoase. Mi-am zis că lucrul care l-am făcut eu o sa fie perfect, din punctul meu de vedere, ce-i drept nici nu e cine știe ce.
Atașez mai jos un colaj și sper să vă placă ideea mea, să fie bine primită .







* coajă de portocală

2 comentarii:

copilarim spunea...

Vai Vicky - dar este perfect! Acum cativa ani imi facusem si eu erau asa dragalase impodobisem pervazul! Seamana cu turturii pe care ii agatam cand eram mici in pom.
Iti multumesc mult ca esti alaturi de noi! Te imbratisez !!
cu drag
rux

Victoria G spunea...

Îmi plac lucrurile simple, parcă sunt perfecte prin felul lor de a fi :).

Te pup.

Labels