vineri, 23 martie 2012

Gogoșele cu iaurt

Azi vă  arăt ce am făcut eu acum câteva zile, ceva gustoooooooooooooos!

Gogoșele cu iaurt 

Ingrediente :
200 gr iaurt sau lapte bătut (  mi-a cam scăpat... am pus puțin mai mult)
150 gr făina ( am pus jumate de cană normală, oricum se poate observa atunci când amesteci dacă să mai pui sau nu )
un ou
un vârf de linguriță de sare
coajă rasă de lămâie
o linguriță praf de copt -  stins cu lămâie/oțet
zahăr praf vaniliat - pentru pudrat

Am amestecat iaurtul, oul, vârful de sare și coaja de lămâie într-un bol ...


Am pus și făina și am amestecat ...


Şi cam atât de groasă trebuie să fie ...


Am pus uleiul la încins..



Iar, apoi am pus cu o linguriță mică gogoșele...



Nu le-am lăsat deloc, am fost cu ochii numai pe ele...


Le-am lăsat să se rumenească frumos...


Le-am lăsat să se scurgă...


Şi apoi le-am pudrat !


Ai mei au spus că sunt foarte bune, sunt asemănătoare cu papanașii, dar eu nu am putut să mănânc mai mult de 4-5 că am câteva probleme cu ficatul/stomacul undeva prin zona aceea și nu pot suporta să mănânc anumite lucruri; oricum sunt buni, o să mai fac pe viitor dar o să am grijă la iaurt J!


1 comentarii:

copilarim spunea...

uuuuu!! imi amintesc de copilarie cand imi facea buni gogosi...si scovergi...si minciunele!
ehhhh :)
ti-au iesit minunat, sunt sigura - abia astept sa vad ce mai pregatesti!

Labels