vineri, 10 februarie 2012

Provocari Verzi - Concurs - Mărțișoarele din sac

Da, iar particip la un concurs ! Știu că în ultimul timp scriu doar când mă înscriu la concurs, dar sper să îmi fac timp să mai scriu..nu mai am imaginație și nu vreau să  mai scriu în ultima perioadă  de aceea nu am mai scris.

Oricum :


 Copilărim împreună cu RAMsMADE și Dulcea Mea Casa , puteți citii mai multe aici , au dat naștere unui proiect numit Provocari Verzi șiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ..avem concurs ( Mărțișoarele din sac ) !! 
Atașez poza pentru concurs, îmi pare rău că nu mi-a ieșit colțul de sus rotund.. adică era dar..

8 comentarii:

copilarim spunea...

Vicky e grozava! si seamana putin cu o inima:D cu 4 nasturei!! vai foarte frumos - eu vad un mesaj minunat in ea!iti multumim ca ni te alaturi si succes la tragerea la sorti:D
cu drag,
rux:)

Victoria G spunea...

Păi m-am pus să fac, nu aveam nimic în cap mi-am luat tot ce aveam prin casă și am început să tai din sac și am văzut că mi-a ieșit o inimă :) și am zis să scriu 1 în ea de la 1 Martie :P .

copilarim spunea...

sa stii ca cele mai frumoase lucrari apar uneori pur si simplu in timp ce le faci:*

Florian spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
dulceameacasa spunea...

Ti-ai luat inima in...dinti, cum se spune. Multa bafta!

Victoria G spunea...

Mulțumesc. :)

Micaela Gh spunea...

Foarte interesanta brosa ta.Multa bafta la provocare.

Victoria G spunea...

Mulțumesc ! :P

Labels