duminică, 30 octombrie 2011

Copilăria

O dată cu trecerea anilor , constat din ce în ce mai mult cât de dor îmi este de copilărie, de tot ce era atunci.
Copilăria pentru mine pot spune că este cel mai frumos moment din viața mea sau mai bine spus este cel mai frumos moment din viața fiecăruia pentru că, este pur și parcă totul este de basm.
In copilărie te poți lupta cu balauri, poți fi pirat neînfricat, poți fi..tot ce îți imaginezi! Poți visa îndelung și ai " puterea " de a fi tot ceea ce îți dorești, tot ce îți trece prin minte. Poți fi cel mai de temut războinic, dar poți fi și cea mai frumoasă prințesă din castel. Poți fi orice, oricând datorită lumii de magie în care trăiești.

Din păcate nu putem persista în această lume de magie, datorită înaintării în vârstă.. magia se duce încet, încet fără să ne dăm seama. Cum putem să mai păstram totuși puțin magia asta? Păi, alimentând-o cu lucruri frumoase, citind cărțile copilăriei noastre, uitându-ne la desenele pe care le adoram când eram prichindei în care puteam fi chiar noi înșine eroii. Cei care vor să mai aibe din magia aceea le vin în ajutor tehnologiile momentului și oameni deosebiți care și-au făcut o pasiune plăcută și frumoasă în a menține această magie vie printre noi. Internetul a făcut totul posibil, prin intermdiul său am întâlnit o persoană specială care este una dintre cele care ajută la menținerea magiei copilăriei. De fiecare dată când accesez blogul acesteia nu pot să nu zâmbesc,  de fiecare dată am ceva frumos de descoperit - făcut cu dragoste și dăruire, de fiecare dată mă încarc pozitiv când citesc și mă uit peste ce a mai făcut, peste toate lucrușoarele făcute, păpușelele croșetate, felicitările și tot ce cuprinde lumea ei de basm, de magie din care putem face parte și noi. Eu una sunt foarte bucuroasă să pot face și eu parte din ea și că mă pot bucura de tot ceea ce ne prezintă : copilarim.blogspot.com !
Nu de mult am participat la un concurs unde mi-am dorit foarte mult să câștig păpușa croșetată de Rux, pe care am câștigat-o ! Nu vă pot descrie în cuvinte cât de fericită am fost când am aflat că eu am câștigat  !
Atașez poza să vedeți și voi !!
  Photobucket
Mereu când mă uit la ea zâmbesc și mă încarc pozitiv !

2 comentarii:

copilarim spunea...

Si eu ma bucur ca a ajuns la tine, sunt sigura ca e iubita!!:)
te pup

Victoria G spunea...

:*

Labels